Hartelijk dank voor uw bijdragen aan de Actie kerkbalans!
18/Dec/2023 |

Wij weten dat de kerk én onze parochie voor heel veel mensen in Boxmeer en omgeving echt van betekenis zijn. Veel mensen ervaren haar als een plek waar ze rust kunnen vinden, tot bezinning komen of zomaar even bidden. Voor velen is het ook een gemeenschap waarin ze inspiratie vinden om iets te doen aan de problemen van onze wereld of – dichterbij – waar ze elkaar kunnen ontmoeten en steunen op belangrijke momenten in het leven. Kortom onze parochie is een gemeenschap waar we er zijn voor elkaar als dat nodig is. Daarenboven vertegenwoordigt onze parochie in deze regio een eeuwenoude godsdienstige traditie en komt ze op voor belangrijke maatschappelijke en culturele  waarden. Daarom durven wij een beroep op u te doen en u om financiële steun te vragen. Wij zijn in de afgelopen periode veel inkomsten misgelopen. Help ons, opdat onze parochie dit werk kan blijven doen.

Zoals gebruikelijk worden in januari de brieven over de kerkbijdrage rondgebracht.

Wij verzoeken u uw bijdrage over te maken op onze bankrekening: NL21 RABO 0145 7406 25. Wilt u bij de omschrijving uw postcode en huisnummer vermelden? Als u liever per automatische incasso uw bijdrage betaalt wilt u dan een email sturen naar penningmeester@onzelievevrouweparochie.nl? U kunt ook bellen met (0485) 57 32 77 en vragen of de penningmeester contact met u wilt opnemen. Tevens is het mogelijk om uw bijdrage via een periodieke schenking te storten. Het is gemakkelijk voor u en het is fiscaal aantrekkelijk. Als u vragen heeft wilt u dan een email sturen naar penningmeester@onzelievevrouweparochie.nl? U kunt ook bellen met (0485) 57 32 77 en vragen of de penningmeester contact met u wilt opnemen.

Nieuw in onze parochie is de introductie van de mogelijkheid om digitaal te betalen door middel van de Givt-app. Download de app. Na eenmalige registratie kunt u eenvoudig uw bijdrage betalen. Vul het bedrag in en kies ‘Volgende’. Nu kiest u ‘QR-code’. U scant onderstaande code en u heeft betaald. Als u vragen heeft mailt u dan naar penningmeester@onzelievevrouweparochie.nl?

Kerk-zijn kunnen we alleen samen!

Wilt u ook dat de kerk van betekenis blijft?

Doe dan mee met de actie Kerkbalans!

Tarieven

De tarieven voor de diverse dienstverleningen door de parochie kunt u vinden in het menu onder "Onze Lieve Vrouwe parochie" "Kerkbalans & financiën".

Namens pastores-team en bestuur,

Jos van den Brink, penningmeester