Bedankt!
14/May/2024 |

Beste parochianen,

Het is nu alweer enige tijd geleden dat ik mij op een zondagochtend helemaal niet goed voelde en in het ziekenhuis opgenomen moest worden. Het bleek dat ik een licht hartinfarct had. Ik ben daar gelukkig heel goed doorheen gekomen. Er is geen schade aan het hart en ik kan mijn werkzaamheden nu weer aardig oppakken. Met de schrik vrijgekomen, dus.

Langs deze helaas onpersoonlijke weg wil ik iedereen danken voor de bloemen, kaartjes, lieve apps en e-mails die ik in het ziekenhuis en ook in de tijd daarna mocht ontvangen. Sommige mensen heb ik persoonlijk bedankt, maar lang niet iedereen. Het was ‘hart’ verwarmend dat er zo veel mensen aan mij dachten en mij het allerbeste wensten. Ik was er ondersteboven van.

Nogmaals veel dank voor al die lieve aandacht en graag tot ziens.

Zuster Susan van Driel o.carm.