Ga mee met onze inspiratiedag op 16 augustus!
26/Jul/2023 |

Aangenaam! Lambertus en Martinus

Op woensdag 16 augustus organiseert de Onze Lieve Vrouwe parochie een gezellig en inspirerend dagje uit.

We zijn dan te gast bij de H. Martinusparochie in Cuijk. We reizen eerst naar Katwijk en nuttigen daar een kopje koffie met wat lekkers. We bezoeken in Katwijk de Lourdesgrot, er is een bezinningsmoment en er is een rondleiding in het processiepark. Daarna zijn we te gast in de H. Martinuskerk te Cuijk. Na de gezamenlijke lunch vertrekken we naar Linden om de Lambertuskerk te bekijken. We sluiten de dag rond 15:30 uur af. De kosten van deze mooie dag bedragen 25 euro per persoon inclusief koffie, lunch, drankje en rondleidingen. Laat u inspireren en ga gezellig met ons mee.

We gaan met eigen vervoer (auto) en vragen u om met elkaar mee te reizen. De vertrektijd is woensdag 16 augustus 10:00 uur vanaf het Weijerplein in Boxmeer.

Geef bij opgave door of u beschikt over een eigen auto.

Opgave kan via Het Parochiehuis 0485-57 32 77

Op werkdagen bereikbaar tussen 9:00 uur en 12:00 uur.